Selamat Datang

Terima Kasih pada yang sudi mengunjungi blog ini. Patbakery adalah "Homemade" produk dari air tangan seorang amatur yang masih belajar dan bersedia menerima kritikan membina dari yang lebih berpengalaman. Kami bersedia menerima tempahan pada mereka-mereka yang berminat.

Pengikut Setia

Rabu, 13 April 2011

Sorry..Sorry..

Assalamualaikum n a very gud mrning untuk semua pengunjung PB.

Minta maaf banyak2 coz, entry HARGA yang saya janjikan masih dalam proses penyelarasan lagi, and still, blog nie pun masih dalam proses 'RENOVATION' jugak. (Emmmmm...banyak betul projek tertangguh..ishh ishh!!! )

Bukannyer ape, walaupun saya sememangnyer 'PENUNGGU RUMAH' yang setia, tapi banyak betul benda yang nak kena buat, bukannye nak complain @ merungut, cuma nak jelaskan keadaan jew..huhuhuuuu... mane nak uruskan anak2, mane nak uruskan laki2 OPPPSS!! tersalah plak..mane nak uruskan HuBBY tersayang lagi,hihii... adik2,..emmmm, diri sendiri jugak...wat bisness sendiri lagi. Banyak2!! tapi biasalakan..semua orang Allah kurniakan 24 JAM jew sehari, so, PANDAI2 la nak uruskan, ye tak??!!!

Dan, satu lagi...pada yang 1st time jenguk2 ke blog nie, jangan terkejut ngan picture profile tu yer. Tu picture Mr Pat @ Patihe, founder PB@ PatBakery aka Mr Hubby. (Suami I la tu..hihiiiiii) ME, cuma org belakang tabir jew...x glamer. Tapi, sebarang urusan blog dah di letakkan di bahu saya. Warghhahahaha...
So, ape2 leh contact terus kat saya kay.

Emm...berbalik pada cite harga tu tunggu yer..jgn x tunggu...nanti saya upload d details... TUNGGUuuuuu!!!
TQTQTQTQQTQT

Salam Mrs Pat/R/Yatie

0 comments: