Selamat Datang

Terima Kasih pada yang sudi mengunjungi blog ini. Patbakery adalah "Homemade" produk dari air tangan seorang amatur yang masih belajar dan bersedia menerima kritikan membina dari yang lebih berpengalaman. Kami bersedia menerima tempahan pada mereka-mereka yang berminat.

Pengikut Setia

Isnin, 18 April 2011

Pink Pink Pink...'Ain n Napi'

Selamat bertunang pada AIN n NAPI.
Ain, adik kepada Hamimah, Regular Customer PB.
Melansungkan pertunangan pada 16/4/2011 yang lalu.
Segala urusan tempahan dibuat oleh Hamimah aje..
Selamat jadi tunangan org untuk AIN, n TQTQTTQTQ so much untuk Mimah n Family.






Perkataan " SELAMAT BERTUNANG NAPI n AIN " saya wat tempahan khas Edible Image, coz saya kurang mahir mengendalikan fondant. Saya pilih Photoi frame dr internet n wat editing. Bab2 editing picture nie saya terpaksa serahkan adik lelaki saya untuk uruskan, tp masih under my supervision n mengikut 'Arahan' saya. khihihihiii... TQ my Brother.

Hamimah request supaya saya menghias sekali kotak hantaran CupCakes nie.
So, TADA!!!!! inilah hasilnyerr...Saya bukannyer tangan berseni..tp saya usahakan yg terbaik atas kepercayaan yang diberi. Amacam??!!!!!




Hamimah turut sama membuat tempahan sebanyak 200bj Apam Polka Dot.Hamimah hanya request filling ChocChips n warna, ikut saya saja. So, saya pilih warna pink n cream, bersesuaian ngan tema majlis pada hari tersebut.


0 comments: